måndag 27 augusti 2012

Cathy Hopkins Killar, kompisar och...

När jag var yngre älskade jag Cathy Hopkins böcker som började med Killar, kompisar och... Nu mindes jag dem precis idag och kom på att det säkerligen kommit fler böcker i serien. Och det fanns det ju! Jag älskade de här tjejerna och vill verkligen veta mer om dem. Så jag tänkte att jag ska läsa de böcker som jag hittills inte läst, men börjar nog från början med nummer 1.

Jag äger och har läst de fem första böckerna...

Killar, kompisar och lyckokort
Killar, kompisar och kosmiska kyssar
Killar, kompisar och snobbiga prinsessor
Killar, kompisar och pyjamaspartyn
Killar, kompisar och pojkvänsproblem















Men kvar finns alltså efter vad jag förstått sex till!

Killar, kompisar och misstag i massor
Killar, kompisar och tandställningsterror
Killar, kompisar och farliga frestelser
Killar, kompisar och italienska intriger
Killar, kompisar och nya nojor
Killar, kompisar och goda gärningar








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar