måndag 29 februari 2016

Beställning från bokrean 2016

Jag har funderat lite fram och tillbaka på vilka böcker jag ska beställa från bokrean 2016. Jag skrev upp alla jag ville ha först men tyckte att priset för alla dem blev lite väl högt så jag strök några. I slutändan blev det sex böcker. Alla sex är böcker jag inte läst tidigare vilket jag är nöjd över. Annars brukar oftast böcker jag vill ha fast redan läst leta sig in. Och det är ju faktiskt lite roligare med böcker man inte läst tidigare.

De här sex böckerna blev det:




Nu längtar jag bara efter att de ska komma med posten! Vet inte riktigt vart jag ska börja när de väl gör det.

Vad beställde ni på bokrean eller köpte i affärerna?



2 kommentarer:

  1. Mitt hjärta går på har jag hört så mycket bra om :). Nu har jag fått hem mitt adlibris paket så ska fixa ihop ett inlägg i morgon om mina reaböcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också! :) Spännande, ska titta efter vad du bestämde dig för :)

      Radera