lördag 13 februari 2016

Äntligen en trailer för Me before you!

Nu har det äntligen kommit en trailer för filmatiseringen av Jojo Moyes Livet efter dig - Me before you!

Jag gillar verkligen trailern! Tycker att den verkligen fångade känslan jag fick när jag läste boken och jag blev sugen på att läsa om den. Blev nästan lite gråtmild mot slutet när jag tänkte på allt som händer i boken. Skulle förklara för sambon varför den här boken är så fin men han verkade inte riktigt nappa, det är inte riktigt hans typ av genre.

Jag hade ingen koll alls på skådespelare innan jag såg trailern och upptäckte till min glädje att det ju är Sam Claflin som har rollen som Will. Jag tyckte att han var riktigt bra i de filmer av The Hunger Games som han var med i och ser gärna mer av honom. Det är också lite spännande att se Matthew Lewis i en annan roll än som Neville i Harry Potter. Jag har inte heller sett något annat av Emilia Clarke som vi annars känner igen som Daenerys i Game of Thrones så det ska också bli roligt att se henne i en annan roll.

Vad tycker ni om trailern? Ska ni se filmen?

Här nedan kan ni se trailern om ni inte redan gjort det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar