torsdag 19 januari 2012

Kan inte kommentera inläggen?

Det är något fuffens med kommentarerna här på bloggen och jag kan själv inte kommentera eller ens komma in på kommentarerna. Tror att det var samma sak för mig på någon annans blogg från Blogger. Något som vet vad som kan vara felet?

Hoppas att tekniken löser sig, men jag är i alla fall alltid lika glad för kommentarer till inläggen även om jag för tillfället inte kan svara på dem. Så fortsätt hemskt gärna att lämna kommentarer om jag skriver något av intresse! :)

2 kommentarer:

  1. Blogger har problem med kommentarerna sedan de i helgen gjorde om så att man kan ha sammanhängande konversationer (liksom man kunnat göra i evigheter på Wordpress). För mig har det bara resulterat i konstiga tidsangivelser men sök på hjälpsidan och se om ditt problem har felanmälts.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, tack för svar! Nu verkar det som att det fungerar även för mig! :)

      Radera