måndag 2 januari 2012

Läst i December 2011


Antiloper, av Ester Roxberg - 215 sidor
Att intervjua barn, av Stiftelsen Allmänna Barnhuset - 72 sidor (Recension här)
Bakom stängda dörrar, av Kristina Hansen, Bengt-Åke Cras och Agneta Cras - 302 sidor (Recension här)
Julfritt, av John Grisham - 178 sidor
Lucia, av Cannie Möller - 152 sidor
Marley och jag, av John Grogan - 320 sidor
Min typ brorsa, av Johanna Lindbäck - 253 sidor
O.S.A., av Denise Rudberg - 360 sidor
Professionsetik, av Svein Aage Christoffersen - 172 sidor
Skräckens hus, av Allan Hall - 217 sidor
Skönhetsbibeln, av Karina Ericsson Wärn - 200 sidor
Varför gråter inte Emma? av Magnus Wennerholm och Emma Jangestig - 280 sidor (Recension här)

Antal böcker lästa: 12st
Skönlitteratur: 6st
Facklitteratur: 2st
Barn- och ungdomslitteratur: 3st
Sanna historier: 4st

Antal sidor lästa: 2721 sidor

De böcker jag tyckte bäst om var: Bakom stängda dörrar, Julfritt, Marley och jag, Min typ brorsa och Varför gråter inte Emma?

(Rödmarkerade = Läst innan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar