tisdag 17 januari 2012

Halva tiden på Vinterns läslista

Har hittills läst:
Varför gråter inte Emma? av Magnus Wennerholm och Emma Jangestig
Den försvunna prinsen, av Deborah Cadbury
O.S.A., av Denise Rudberg
Min typ brorsa, av Johanna Lindbäck
Marley och jag, av John Grogan
Bakom stängda dörrar av Kristina Hansen, Agneta Cras och Bengt-Åke Cras
Antiloper, av Ester Roxberg
En julsaga, av Charles Dickens
Min bästa väns dotter, av Dorothy Koomson

Har kvar:
Övertalning, av Jane Austen
Två städer, av Charles Dickens
En dag, av David Nicholls
I häxornas tid, av Maj Bylock
Jag är ingen häxa, av Kim M. Kimselius
Om Jesus, av Jonas Gardell
I djävulens spår, av Jean-Christophe Grangé
I väntan på Godot, av Samuel Beckett
Presidentens hustru, av Curtis Sittenfeld
Ödets hav, av Elisabet Nemert
Den röda bokstaven, av Nathaniel Hawthorne


Har alltså läst 9st av 20, vilket är rätt bra - nästan halvvägs i alla fall. Får se om resten också blir lästa...

2 kommentarer:

  1. Åh, I häxornas tid var en favorit när jag var liten. Undrar om jag skulle tycka likadant nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade också denna serie när jag var liten och när jag nu läste om den så instämde jag fortfarande! Det är en riktigt bra serie så läs om den! :)

      Radera