lördag 28 januari 2012

Handla på bokrean?

Ja, egentligen är det ju inte en fråga om ifall jag ska handla på bokrean eller om jag inte ska det, eftersom att en sådan fråga blir överflödig då jag VET att jag kommer att handla på bokrean i vilket fall som helst. Frågan är snarare - hur mycket ska jag handla på bokrean i år?

Förra året blev det en hel del så i år tänkte jag att jag kanske ska hålla det nere lite. Men å andra sidan blir det ju väldans frustrerande om jag hittar alldeles för många bra böcker. Får kanske hoppas att utbudet är dåligt istället, så att jag inte blir frestad.

Ska nog fundera ut en liten budget för hur mycket det får kosta och sedan följa den...

Hur mycket handlar ni för på bokrean?

2 kommentarer:

  1. Jag brukar köpa några kokböcker varje år, men annars är jag försiktig med att köpa böcker. Brukar låna det mesta på bibblan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kokböcker är ju rätt smart att köpa då de annars kan vara rätt dyra - bra tips!

      Jag brukar också låna det mesta på biblioteket men brukar passa på just vid bokrean, annars inhandlas alla böcker på Myrorna som har betydligt billigare priser för lika bra kvalitet.

      Radera