tisdag 25 september 2012

Snart får vi se Rasmus och Benjamin!

Åh, vad jag längtar till den 8:e oktober! Snart, snart, snart...

Det ska bli så spännande att se vad man har gjort av boken. Så spännande att möta Rasmus och Benjamin. Förhoppningarna är mycket stora.

Jag pratar såklart om Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell! Det är nu samma team som bakom De halvt dolda som ju var en fantastisk serie!

Här kan man läsa mer om serien Torka aldrig tårar utan handskar.

 
 
Ni har väl förresten inte missat alla intervjuer om boken som Gardell har gett? Här är en av de alla:
 


6 kommentarer:

  1. SV: Öhm, hehe, mycket märkligt du! Oktober är första månad, stämmer :) Och angående de elva böckerna så har jag helt enkelt missat en, lägger dit den direkt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej ;) Då har jag koll på läget ;)

      Radera
  2. Visste inte att den ska bli serie! Jag som älskade De halvt dolda. :) Tack för tipset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst vettu, visst är det spännande? :) Älskade också De halvt dolda så det låter som att det kan bli riktigt bra! :)

      Radera
  3. SV: du får jättegärna vara med. Har skickat ett mail till dig med mer info :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, ska skicka tillbaka svar så fort jag hinner! :)

      Radera