fredag 12 december 2014

Hittills går det bra!

Hittills går det bra på flera fronter faktiskt! Jag har fått lite lagom julkänsla och har hunnit med att pynta och göra en del juliga saker, såsom att baka lussekatter och liknande. Vi har även hunnit fixa de allra flesta julklapparna, det är bara några stycken kvar. Har dock bara slagit in en ännu men att slå in julklappar tycker jag är ett rent nöje så det känns inte speciellt betungande.

Och det går även bra för er som är med och tävlar i julkalendern! Det är många som svarat på alla luckorna hittills, vilket är jätteroligt! Och många av er svarar rätt också! Det är en del som hittills har full pott så det kommer att bli spännande framöver när det drar ihop sig och vinnarna ska utses. Om det skulle vara så att flera hamnar på samma poäng kommer jag att dra lott bland dessa.

Vad tycker ni om julkalendern såhär långt? För lätt? För svårt? Bra frågor eller tråkiga frågor? All feedback är roligt att läsa, så tyck gärna till!

6 kommentarer:

  1. Hej Louise!
    Detta är en kul och lärorik julkalender tycker jag. :) Alldeles lagom svårighetsgrad. Något lätt och något svårt. Du har gjort ett bra jobb! :)
    Ha en fortsatt trevlig december!
    Kram Mandelhjärta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker det! :) Det är svårt att avväga vad som blir för lätt eller för svårt, så det är roligt att du tycker att det hittills har varit en bra blandning :)

      Detsamma!

      Kram

      Radera
  2. Supersvår! Det tyckte jag i fjol med, men jag gillar ändå att vara med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du ändå tycker att det är roligt! :)

      Radera