onsdag 16 oktober 2013

TV-spot för Catching fire har kommit!

Nu har den första TV-spoten för Catching fire kommit och jag blev faktiskt lite tagen. Nu känns det som att man väntat så länge så mitt engagemang har nästan sjunkit lite. Men med den här nya videon så känner jag det igen - jag vill se den nu, nu, nu! Man får se en del nya klipp även om många återanvänds. Jag gillar att vi inte får se så mycket från själva hungerspelen och att de sparar lite på det. Dessutom understryker ju det att det egentligen handlar om allting omkring och inte själva spelen.

Vad tycker ni? Blir det mer lovande ju mer de släpper eller blir det för mycket/sämre?

2 kommentarer:

  1. Känner som du att man glömt det här lite. Men nu blev jag pepp igen! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kom på att det är så nära nu! Snart kommer den ju faktiskt! :)

      Radera