torsdag 24 oktober 2013

Den efterlängtade kvällen

Det är mycket farande hit och dit nu i och med att vi ska flytta till en annan stad. Och samtidigt ska man hinna med att studera, jobba och söka nytt jobb. Efter en jobbdag med mycket funderingar och känsla av att jag inte fattar någonting alls på grund av att vi byter dokumentationssystem, behöver mitt huvud verkligen vila lite.
Ikväll blir det därför några avsnitt av Dr Quinn när jag väntar på att sambon ska komma hem från arbetsintervjun i staden dit vi ska flytta. Det var väldigt länge sedan jag såg Dr Quinn nu! Har samtliga säsonger och har sett dem väldigt många gånger men jag tröttnar aldrig! Jag gillar verkligen alla karaktärer, även om vissa är större favoriter än andra så är alla intressanta.

Såg ni Dr Quinn när det gick på TV eller nu på dvd?

Michaela och Brian

Loren, Hank och Jake

Colleen och Becky

Sully och Michaela

Dorothy

Andrew, Anthony, Robert E och Grace

4 kommentarer:

  1. Åh vad bra det var! Nu blev jag sugen på att se det igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Det är verkligen en serie jag kan se hur många gånger somhelst :)

      Radera
  2. Älskar den serien, brukade se den med min mormor när jag kom hem till henne efter skolan. Har sett den flera gånger sedan dess och tröttnar aldrig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad mysigt det lät :) Inte jag heller, den är fortfarande lika bra och den håller verkligen samma kvalitet genom hela serien!

      Radera