tisdag 26 mars 2013

Nya böcker i brevlådan!

Igår kom två böcker i min brevlåda, den ena är ett recensionsexemplar från Booked som jag hann knipa denna gång (jag brukar aldrig hinna få tag i de annars) och den andra boken skickades till mig från Modernista efter förfrågan om jag ville recensera den och det ville jag ju såklart!

Boken från Booked är En tesked jord och hav som verkar riktigt intressant. Man kan ju inte annat än att älska omslaget! Superfint!

 
Boken från Modernista är S.J. Boltons nya bok Livrädd som är den andra boken om kriminalpolisen Lacey Flint. Den verkar också riktigt spännande!


Så nu har jag massor av spännande påskläsning framför mig! Ska bara klara av den där hemska salstentan idag och sedan kan jag ta lite välförtjänt lov!

Tack så hemskt mycket Booked och Modernista för böckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar