torsdag 25 augusti 2016

Längtar!

Bildresultat för me before you

Jag är så taggad på att se Me before you och väntar därför ivrigt på att den ska släppas på dvd. Det har inte riktigt varit möjligt för oss att se den på bio så därför tänkte jag istället köpa den när den väl släpps. Jag har faktiskt inte hört så mycket om den, kanske är det för att jag varit lite bortkopplad från hela bokbloggssfären under sommaren? Har ni sett den? Vad tyckte ni, var den bra? Var det en bra tolkning av boken?

Min förhoppning är att filmen är bra och att den i alla fall är hyffsat lik boken. Jag vet inte riktigt varför men jag har fått en känsla av att den inte ska vara så trogen boken och är nog därför rätt överseende om det brister lite på den punkten. Jag tänker mig att filmen ändå är bra men det återstår såklart att se...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar