lördag 23 november 2013

Idag ska jag se Catching fire!

Promobild
Ikväll blir det Catching fire och det ska bli galet kul att se hur de har valt att filmatisera allting. Just för tillfället ser jag mest fram emot Katniss intervju, hungerspelen och den korta perioden innan de åker iväg till huvudstaden. Förhoppningsvis är jag lika exalterad vid samma tid imorgon och inte besviken. Men jag tror nog att den här filmen kommer att leva upp till mina förväntningar! Kommer snart ett inlägg om mina tankar kring filmen!

Jag har väntat ganska ihärdigt på den här filmen och har tidigare skrivit om den första trailernden andra trailernsista trailern, TV-spoten, posters, mer posterspromobilder och porträtten som släpptes i början. Mer inlägg lär det förmodligen bli, hoppas ni står ut med mig.

Promobild

3 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att få se vad du tycker om filmen.
    Jag hoppas hinna se den snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt fantastisk! Tänkte skriva ett inlägg senare om mina tankar kring den, men så länge kan jag bara säga SE DEN! :)

      Radera
  2. Ska bli kul att se vad du tyckte om den :) Jag fullkomligt älskade den :) ska ha ett inlägg uppe imorgon :)

    SvaraRadera