tisdag 19 augusti 2014

Här har det varit tyst?

Det har varit tyst här på bloggen ett tag, vilket beror på att det varit sjukt mycket på arbetet innan semestern och sedan har jag varit vid medelhavet och gottat mig i en vecka. Men nu är jag tillbaka! Under sommaren har det blivit lite dåligt med uppdateringar här men det känns som att det ofta blir så på sommaren? Bokbloggare tycks överlag slå av på takten under sommaren och ha lite semester även från bloggen.
Men nu står ju hösten för dörren och allting tar fart igen! Jag hann med en hel del läsning när vi var i Grekland så jag har en del recensioner på lut och en hel del annat också för den delen. Man samlar på sig en del inlägg när man inte skriver lika ofta.


De senaste dagarna har gått lite i planeringens tecken och jag har bland annat faktiskt redan börjat fila på årets julkalender på bloggen. Det blir tävling i år igen såklart! Men ännu dröjer det några månader innan det blir aktuellt, först ska vi njuta i stora drag av den underbara hösten! Jag läste att vi ska få lite sommartemperaturer igen innan höstvädret kommer igång, men för min del spelar det mindre roll för efter en vecka med 40 grader i skuggan (!) så är det rätt skönt med lite svalare temperaturer. Så nu välkomnar jag hösten, höstläsningen och massa bloggande, men först och främst: ytterligare 2 veckors underbar semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar