onsdag 10 oktober 2012

Halva tiden för Nicholas Sparks

Nu i mitten av oktober har ungefär halva tiden gått för min egen utmaning där jag satt Nicholas Sparks i fokus och tänkt läsa följande böcker av honom:

1. Message in a Bottle / Kärleksbrev
2. Dear John
3. The Last Song
4. True Believer / Tron på ett mirakel
5. The Lucky One

Eftersom att det inte blir någon biografi denna gång, som det blev på Moa Martinson-utmaningen, så ska jag även läsa The Notebook och Undrens tid som blir omläsningar för min del.

Hittills har jag då läst The Notebook, The Last song och Tron på ett mirakel.
Kvar är således: Message in a bottle, Dear John, The lucky one och Undrens tid.

Recensionerna på böckerna kan hittas här:
The Notebook
The Last song
Tron på ett mirakel

Jag har således hunnit med 3 böcker av 7, så det går framåt i alla fall.

Jag har också passat på att se dessa filmatiseringarna av böckerna:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar