tisdag 15 november 2011

Hungerspelens trailer har kommit!

Nu har trailern till Hungerspelen släppts!



Tycker att det ser riktigt bra ut, karaktärerna ser ut ungefär som jag tänkt mig och på det lilla som går att se känns ingen skådespelare dålig. Jag är dock lite skeptisk till hur huvudstaden presenteras, får se hur det ser ut i filmen sen. Tyckte att det kändes lite.. jag vet inte, robotaktigt(?) nu. Fast när jag tänker efter ska det ju vara lite sterilt... Det kanske egentligen ser ut exakt så som jag vill att det ska se ut? Haha det är nog för många intryck nu - efter en lååång väntan är ju trailern äntligen här!!

Längtar massa efter att se filmen nu! Men det är inte långt kvar till mars trots allt.

Har ni sett trailern? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Jag längtar verkligen till filmen! Ska bli så spännande att se vad det har lyft fram och vad de tagit bort (ingenting hoppas jag =) ).

    SvaraRadera
  2. Ja precis! Hoppas verkligen att de inte tar bort några viktiga grejer, håller tummarna för det i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att de kan ha valt att inte ha med vissa av de mer blodiga dödsfallen och klippt/filmat så att allt inte visas utan att en del bara är implied (kommer inte ihåg svenska ordet) för att filmen inte ska få alltför hög åldersgräns.

    SvaraRadera
  4. Jag har också funderat på det, och tror som du att de kommer att filma på ett sätt som gör att vi inte får se dem men förstår vad som händer. Jag hoppas i alla fall att de gör så och inte tar bort vissa grejer helt, har svårt att se hur det ska bli bra då. Men det ska väl vara 11års gräns va?

    SvaraRadera