lördag 7 mars 2009

Underbara vänner

Vad skulle man ha gjort utan vänner? Ja det kan man sannerligen fråga sig! Jag har längtat och längtat efter att få läsa I taket lyser stjärnorna och så kommer vännen min och säger att hon har den och att jag kunde få låna den. Skickar många tacksamma tankar till henne och massa kärlek!

Jag har börjat läsa lite men inte kommit så långt än så länge, den har emellertid redan fångat mig. Är redan nu väldigt nöjd över hur författaren har valt att spegla Jennas mammas sjukdom från Jennas håll. Ett mycket mer realistiskt perspektiv och jag nickar redan belåtet och ska snart läsa vidare. Som sagt – många tacksamma tankar och mycket kärlek till min underbara vän!
Här på bilden är Samuel Haus som spelar Sakke i filmatiseringen. Jag tror nog allt att jag kommer vilja se filmen sen när jag har läst boken för än sålänge verkar boken vara riktigt bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar