måndag 15 april 2013

Första trailern till Catching fire är här!!

Ni har väl inte missat att första trailern till Catching fire är här nu!? Åh vad jag längtar till filmen nu! Tycker att det ser riktigt, riktigt bra ut av det vi får se i trailern. Lite mörkare med ett fokus på själva revolten och utan att helt avslöja vad som kommer att hända. Gillart!
Jag gillar verkligen klippet där någon skrivit "The odds are never in our favor" på en vägg - upproret är verkligen så nära att man kan börja ta på det och det känns som att filmerna verkligen understryker den här delen av berättelsen tidigt i handlingen.

Vad tycker ni om trailern?



"Every revolution
Begins with a spark"
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Jag tror att det här kan bli bättre än första filmen! :-) Som du säger: rejält mörkt och utan att spoila, snyggt gjort. Hoppas hela filmen lever upp till vad de lovar här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske det! Av det vi fått se nu så verkar det vara minst lika bra som första filmen i alla fall :) Ja trailern är riktigt snygg!

      Radera
  2. Jag tycker att Catching Fire verkar bra, men också ganska hemsk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, på flera sätt blir ju historien här mörkare.

      Radera
  3. Jag tycker det är en bra trailer och jag hoppas att filmen är bra. verkar bättre än första filmen. Längtar till november!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hittills verkar den ha alla förutsättningar för att vara riktigt bra :)

      Radera
  4. Den verkar bli bra. Ser fram emot att se den.

    mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hittills ser det ju riktigt bra ut :) Nu längtar man efter nästa trailer! :)

      Radera
  5. Åå jag är såå nyfiken på denna!

    SvaraRadera