torsdag 18 april 2013

Bloggen fyller 2år!

För två år sedan skrev jag såhär på bloggen:
"Dammar av lite här på bloggen nu. Det var minsann väldigt länge sedan det blev något skrivet här, det är nästan så att man knappt kan se för alla spindelnät. Men nu fick jag plötsligt lust att åter samla mina tankar kring böcker jag läst! Så nu kickar jag igång här igen!"

Då hade jag inte skrivit sedan i november 2009 och under den tiden var det nog inte fullt lika engagerat som det är nu. Jag lade ner bloggen helt där ett tag men sedan kom jag på att jag saknade att diskutera böcker med er alla i bokbloggsvärlden och så började jag igen.

Nu har jag bloggat ganska ofta och mycket kring böcker i ungefär två års tid och jag känner verkligen inte behov av någon paus igen. Jag tycker att det är så roligt att få dela med sig av sina tankar och läsa alla er andras. Och inte minst gillar jag känslan av gemenskap bland bokbloggare! När jag besöker era bloggar är det lite som att besöka vänner och jag älskar den känslan. Ni förgyller min vardag med era funderingar kring böcker och allt som kan relateras dit, samtidigt som ni ger mig hur många bra tips somhelst på böcker jag annars aldrig hade vetat funnits.

Därför vill jag bara säga tack för att ni förgyller mina dagar och låter mig få en inblick i era bokäventyr! Ni är guld värda allihopa och ni erbjuder massa inspiration och motivation till både läsande och skrivande!

8 kommentarer: