måndag 31 mars 2014

Helgens sysselsättning


I helgen har jag invigt vår balkong! Vi har ju ganska nyligen flyttat och nu har vi köpt balkongmöbler till balkongen som har underbar eftermiddags- och kvällssol. Det är minst sagt härligt att sitta där och läsa. Igår hade vi vår första fikastund där också. Det känns redan som en av mina favoritplatser i vårt nya hem.

Men nu är det en ny vecka med nya utmaningar och jag ska försöka fokusera på att hinna med mer av det jag gillar att göra och att försöka få mer energi! Försöka få in lite mer flyt i vardagen helt enkelt. Jag har börjat med att förbereda middagen tills idag redan igår, så när jag kommer hem är det bara att lägga in den i ugnen medan jag fixar med annat. Hur får ni vardagen att flyta på bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar