lördag 17 augusti 2013

Stort tack till Gilla Böcker!

Igår hämtade jag ut ett paket från Gilla Böcker. Ett litet klagomål till posten bara - det är ett ganska litet paket och ändå kommer posten fram till att, nej, det går verkligen inte in i brevinkastet det måste hämtas ut. Alltså, snart börjar de väl med att man måste hämta ut tidningar också.


Men min lilla irritation över att behöva hämta ut ett så pass litet paket, byttes snart ut i glädje över överraskningen från Gilla Böcker - nämligen Kod Verity av Elizabeth Wein! Jag hade faktiskt tänkt att be om den, men så skickades den till mig ändå. Blev så glad! Kan knappt vänta på att få kasta mig över den, den verkar ruskigt bra!

Enormt stort tack till Gilla Böcker!

Paketen från Gilla Böcker är förresten förtjusande söta! Jag älskar de små inslagna paketen med det vita snöret kring, känns lite gammaldags. Bara själva paketet är ju roligt att få! Det är sådana små saker som jag blir glad i hjärtat av.

2 kommentarer:

  1. Jag har en postlåda och ändå har jag fått hämta ut paket med en bok i men vissa paket med två-tre böcker i kan jag få i brevlådan :( Det där är så konstigt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det lustigt! Förstår inte riktigt hur de sorterar ut vad som beräknas gå i och inte.

      Radera