fredag 19 juli 2013

Skuggbarn har landat i min brevlåda!


I veckan fick jag Skuggbarn av Caroline Engvall skickat till mig av Kalla Kulor Förlag. Enormt stort tack! Det ska bli så intressant att läsa den här. Gillade verkligen 14 år till salu och Skamfläck som liksom denna behandlar det viktiga ämnet om sexhandeln med barn i Sverige.

Jag hoppas kunna läsa den i helgen för jag har verkligen sett fram emot den!

Som jag tidigare sagt - det är fantastiskt att man kan få recensionsex skickade till sig. Stort tack till Kalla Kulor Förlag!

6 kommentarer:

  1. 14 år tillsalu har jag läst men inte skamfläck tror dock den står i olästhyllan. Man jag ser verkligen framemot att läsa Skuggbarn!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skamfläck är riktigt bra, Skuggbarn är mer fakta och tidigare domar. Båda är riktigt läsvärda!

      Radera
  2. Oj, vilket slagkraftigt omslag eller vad man nu ska kalla det. Berörande kanske är mer rätt ord.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man hajjar verkligen till. Det följer ju lite stilen som finns även på omslagen för 14 år till salu och Skamfläck.

      Radera
  3. Jag har bara läst 14 år till salu,men vill läsa hennes andra böcker också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är verkligen läsvärda och jag tror att de gjort en hel del för att uppmärksamma problemet med sexhandeln i Sverige också.

      Radera