måndag 11 juli 2011

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, av Gunnar Ardelius


Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket handlar om Morris och Betty som älskar varandra gränslöst mycket. De är det viktigaste och finaste som någonsin funnits. De ska alltid vara tillsammans. Men allt blir inte alltid som man tänkt sig och vad gör man när det är tyngdkraften som håller en kvar på jorden och inte kärleken?

Jag gillade verkligen den här boken! Trodde först att den inte alls var något för mig men kom snabbt in i utformningen av boken och fokuset på känslorna. Jag känner deras kärlek och senare deras sorg och kan knappt lägga ner boken. Den är dels så lättläst att det gick i ett huj att läsa den och samtidigt vill man veta hur det går för Morris och Betty.

En väldigt fin bok om två unga människor som ”hör ihop som Hennes & Mauritz”.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar