torsdag 21 juli 2016

#TBT Något jag aldrig skulle göra, trailers, Grekland och bilder

För fyra år sedan på dagen skrev jag om en bok som har med en sak jag aldrig ska göra att göra. Det var en del av en utmaning om att nämna femton böcker som hade med olika saker att göra. Jag skrev den här dagen om Diskret matematik och diskreta modeller. Jag står helt fast vid det här. Matematik är sannerligen inte min grej. Det är tur att det är någon annans grej.


För tre år sedan skrev jag om att trailern för Catching fire hade kommit. Det känns verkligen länge sedan nu när båda filmerna av tredje boken redan kommit för länge sedan. Det känns lite konstigt att det inte kommer fler filmer nu. Men det går såklart inte alls att jämföra med tomheten jag kände efter att Harry Potter var slut.



För två år sedan förberedde jag mig för att åka till Grekland (åh, vilka härliga minnen!) och funderade på vilka böcker jag skulle ta med mig. Sådant där är ju alltid lika svårt! Men i år är vi på hemmaplan hela sommaren så alla böcker finns inom räckhåll, det finns fördelar med det också.


Förra året hade jag bara en bild 21 juli, someecards är ofta underhållande!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar