fredag 4 mars 2016

Så gick det med Vinterns läslista

Då var det dags för utvärdering av Vinterns läslista! Såhär gick det:


De här har jag läst:
Den sista dagen i december av Mariette Glodeck
En julsaga av Charles Dickens
En drottnings död av Elizabeth Massie
Pottungen av Anna Laestadius Larsson
Att falla med snön av Sarah Morgan

De här håller jag på med:
Lida av Stephen King

Den bästa av jular av Christine Merrill (den lade jag dock ned efter julen)
Norrsken av Frida Skybäck


De här har jag inte ens börjat med:

Sophies historia av Jojo Moyes
En magisk jul av Brenda Novak, Kathleen O´Brien & Karina Bliss

En ganska vanlig utvärdering nu för tiden. Jag brukar väl hinna med ungefär hälften. Men det känns helt okej, listorna är ju mest till för att hitta några böcker jag vill läsa så att jag inte glömmer bort dem. Och i vanlig ordning kommer jag nu föra över åtminstone Norrsken och Sophies historia till Vårens läslista som kommer om några dagar.

Kan ni fatta? Nu är det dags för vår! Gudars vad underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar