tisdag 8 mars 2016

Dags för Vårens läslista!



Nu är det dags för vårens läslista och det känns helt fantastiskt att vi nu väntar en ny årstid som innebär värme, sol och underbara blommor som kommer fram både här och där. Det ska bli så härligt att möta våren. Hela min kropp längtar efter att få känna solstrålarna mot ansiktet!

Under våren skulle jag vilja hinna läsa de här böckerna:

1. Rasputins dotter av Kathryn Harrison
2. Efter festen av Lisa Jewell
3. Sigrid av Johanne Hildebrandt
4. Den vita frun av Frida Skybäck
5. Stanna innan du går av Åsa Bonelli
6. Sophies historia av Jojo Moyes
7. Norrsken av Frida Skybäck
8. Medicinen av Hans Koppel
9. Mitt hjärta går på av Christoffer Holst
10. I vargavinterns land av Cecilia Ekbäck



Vad vill ni läsa i vår?

4 kommentarer:

  1. Mitt hjärta går på är så fin :)

    SvaraRadera
  2. Ja, läs Mitt hjärta går på. Den är så fin!

    Jag har massor jag vill läsa. Åh, hade behövt minst två år på mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli jättespännande att läsa, alla lovordar den så :)

      Radera