torsdag 9 februari 2012

Plats 52 i reservationslistan!?

Jag reserverade Johan Theorins bok Sankta Psyko på biblioteket idag och hamnade på plats 52!? Visst vet jag att den är populär, men herregud vad folk vill läsa denna bok! Och då hade ändå biblioteket ca 10 exemplar av boken men alla var utlånade och mer än hälften försenade.

Fascinerande vilken bomb det kan slå ner ibland av vissa böcker som gör att alla vill läsa dem! Får hoppas att Sankta Psyko är väl värd väntan, vilket jag tycker att det låter som av de som läst den...

6 kommentarer:

  1. Jag lånade den som e-bok från bibblan och slapp köa. ;)

    Gillade den dock inte så värst mycket, men smaken är ju som bekant delad och tur är väl det! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej jag får hoppas att jag tycker bättre om den ;)

      Radera
  2. Man får försöka se det positivt: kul att biblioteken är välbesökta i alla fall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut! Tycker mest att det är så fascinerande hur en bok kan bli så populär! :)

      Radera
  3. Vilken tur att jag precis beställt den på bokrean då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja där gjorde du nog ett bra drag ;)

      Radera