tisdag 27 maj 2014

Mår bättre!

Nu börjar jag bli någorlunda frisk! Öroninflammationen är i princip över men jag har fortfarande lock för örat och tydligen finns ingen anledning till att få örat kollat om locket inte varit kvar i över tre månader (!). Förhoppningsvis släpper locket för örat och min förkylning helt och hållet inom kort.

Jag är tillbaka på jobbet igen i alla fall. Det är emellertid så stressigt där att det känns som att jag backade några steg i processen att bli frisk redan första timmen jag var där. Över 30st olästa mail mötte mig på måndag morgonen. Det är sådant som gör att man funderar på om man inte borde ha stannat hemma lite till. Men det är bara att ta ett i taget och arbeta av så mycket man hinner.

Jag har inte kunnat läsa så mycket när jag varit sjuk då penicillinet gjorde mig alldeles för trött och snurrig, men jag har läst en del innan som kommer att recenseras framöver! Jag hoppas få tid i veckan, så håll utkik! Jag lovar att ge bloggen lite mer uppmärksamhet framöver!

4 kommentarer:

  1. Skönt att du är bättre! :)
    Konstigt att du inte får komma in med ditt lock för örat, jag fick komma in direkt när jag haft ett som varade i över en vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)

      Hrm, låter konstigt att det kan vara så olika bud. Om locket är kvar om en eller två veckor till kanske jag försöker ringa igen då. Det skadar ju inte att försöka få det kollat lite tidigare om nu du fick det kollat så snart :)

      Radera
  2. Skönt att höra att du mår bättre! Hoppas du blir helt bra snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det blir lite bättre varje dag så det går åt rätt håll i alla fall :)

      Radera