fredag 27 december 2013

Sista dagen i julkalendertävlingen!


Nu är det sista dagen att lämna in svar i årets julkalender! Jag har inte rättat allting ännu men kan säga att jag är grymt imponerad av hur många rätt ni har och hur ni klurat er fram till rätt svar. Jag har fått några frågor gällande om jag kommer att skriva alla rätta svar senare och självklart kommer jag att göra det! Svaren kommer att publiceras strax efter att vinnarna har presenterats och jag kommer då också förklara hur jag tänkt kring vissa frågor, främst då frågorna om bröderna Grimm då dessa kan vara mer öppna för tolkningar - i vissa fall har jag varit lite hård och i andra inte.

Ta nu sista chansen att vinna böcker! Här nedan ser ni länkar till alla frågor och bilder på samtliga böcker som går att vinna!

Nu ska jag rätta era svar - har över 200 olästa kommentarer så det kan ta ett tag men gudars vad roligt det är att så många ville delta! Tack alla som engagerat sig och tragglat sig igenom frågorna! Hoppas ni har en trevlig julledighet och får möjlighet att verkligen koppla av.
På nyårsafton presenterar jag vinnarna!

Lucka 1
Lucka 2
Lucka 3
Lucka 4
Lucka 5
Lucka 6
Lucka 7
Lucka 8
Lucka 9
Lucka 10
Lucka 11
Lucka 12
Lucka 13
Lucka 14
Lucka 15
Lucka 16
Lucka 17
Lucka 18
Lucka 19
Lucka 20
Lucka 21
Lucka 22
Lucka 23
Lucka 24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar