tisdag 31 december 2013

Vinnarna i årets julkalender!


Jaha, efter mycket engagerade deltagare i tävlingen kring årets julkalender så har jag då räknat ihop alla era poäng och kan nu avslöja vilka vinnarna är! Måste också tacka er jättemycket för att ni ville vara med och för att så många svarade på i princip varenda fråga! Och jag är sjukt imponerad av hur många frågor ni kunde och hur många det var som hade över 40poäng totalt med tanke på att 50poäng var max!

Jag skulle bli jätteglad om ni ville skriva en rad om vad ni tyckte om tävlingen och hur den hade kunnat varit bättre!

Som jag förklarat tidigare så finns det tre vinnare och dessa får välja varsin bok från julkalendern (det spelar ingen roll om de väljer samma). Den som kommer på första plats får två böcker och de som kommer på andra respektive tredje plats vinner en bok var. Det var enormt jämt och det fanns tre personer som kom lika på tredje plats, men eftersom det bara kan finnas tre vinnare så har jag lottat mellan de tre som fick samma poäng genom att skriva namnen på tre lappar som vikts ihop och sedan dragits med stängda ögon. 

Och vinnarna är... (trumvirvel!)

På första plats kom Linnea som vinner två böcker!

På andra plats kom Helena som vinner en bok!

På tredje plats kom Jenny E som vinner en bok!

Grattis till er som vunnit!

Om ni inte minns vilka böcker som ingick så finns alla på bild här nedan och man kan också läsa mer om dem genom att gå tillbaka till alla luckor i julkalendern, det finns länkar till alla luckor i det här inlägget. Om det skulle vara så att böckerna som ni väljer är slutsålda, får ni såklart välja en annan bok i julkalendern!


Jag vill ha in erat val av böcker under denna vecka, alltså senast 5 januari. Jag kommer sedan att skicka dem till er så fort som möjligt! Om ni skriver era mailadresser i en egen kommentar (publicerar ej) till det här inlägget så kan jag kontakta er via mail för att få de adresser ni vill ha vinsterna postade till.

Imorgon kommer jag att publicera svaren på alla frågor!

2 kommentarer:

  1. Väldigt kreativ och rolig julkalender som inte vart alltför svår men som samtidigt fick mig att tänka till lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra att du tyckte det! :) Låg en hel del planering bakom så det är roligt när folk tycker det är kul också :)

      Radera