torsdag 6 februari 2014

Det här med ljudböcker - igen

Jag har ju börjat med ljudböcker lite mer frekvent nu på senare tid. Vet att jag upprepar mig, men måste verkligen visa den här listan! 13 reasons audiobooks are awesome, as told by cats. Det går ju inte att inte gilla?

Några av mina favoritpunkter:

Hands-free Reading!

Which means you can multi-task while taking in a great book.

You can read while cleaning the house.

Or while waiting in line at the grocery store.

You can even safely enjoy a book while driving.

Which means you will get through more books!

And audiobooks narrated by the author allow you to connect with his or her interpretation of the book.

2 kommentarer:

  1. Klockrent :) Jag måste skaffa mig en ny mp3 spelare saknar att lyssna på ljudböcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så smidigt när man samtidigt kan göra något annat :)

      Radera