fredag 6 maj 2011

Hungerspelen – som film

Jag riktigt längtar efter att denna film ska komma ut så att jag kan se den! Har läst första och andra boken och jag fastnade totalt i båda och kunde knappt lägga ner dem. Är riktigt, riktigt sugen på att läsa om dem igen och framförallt att läsa den sista boken!

Angående filmen så är jag lite nervös för att det ska bli en b-produktion och att de antingen klipper bort de actionfyllda scenerna som jag kan tänka mig kan vara kostsamma att filma, alternativt att de försöker filma dem med en alltför dålig budget och att allt blir pannkaka. Så låt oss hoppas och be att de satsar lite på denna film, för jag tror verkligen att det kan bli väldigt, väldigt bra med alla händelser under hungerspelen, effekterna och allt det där!

Information om filmen finns på imdb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar