söndag 1 maj 2011

Läst i April

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, av Gunnar Ardelius (Recension här)

Våldsutsatta kvinnor – samhällets ansvar, av Gun Heimer och David Sandberg (Recension här)

I taket lyser stjärnorna, av Johanna Thydell (Recension här)

Små citroner gula, av Kajsa Ingemarsson

Tre veckor över tiden, av Gunnel Beckman (Recension här)

Bladen brinner, av Barbro Lindgren (Recension här)

Människoätande människor i Märsta, av Aase Berg (Recension här)

Den mörka ängeln, av Mari Jungstedt (Recension här)


De jag tycker bäst om var: Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, Våldsutsatta kvinnor – samhällets ansvar, I taket lyser stjärnorna, Tre veckor över tiden och Den mörka ängeln. Många bra den här månaden!


(Rödmarkerade = läst innan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar