måndag 19 oktober 2015

Ja, men såklart att det ska tävlas i jul!


Får sådana julkänslor av den här bilden!

Jaha då! Jag kommer såklart att ha min årliga julkalender även i år! Jag började planeringen under min semester i augusti och nu börjar de sista bitarna falla på plats tror jag. Jag kommer skriva mer om det när det närmar sig och då får ni möjlighet att anmäla er om ni skulle vilja (vilket jag såklart hoppas att ni vill!).

Jag har försökt att öka svårighetsgraden på frågorna i år litegranna. Jag får alltid kommentarer om att frågorna är väldigt svåra men ändock så svarar en väldigt stor del av de som tävlat rätt på de allra flesta frågorna. Att vinna har varit på håret och handlat om enstaka poäng, för många har bara några få fel. Så därför har jag försökt att ha några lite svårare frågor, men konceptet är ändå detsamma som tidigare år.

Åh, nu längtar jag till julen!


2 kommentarer: