onsdag 30 december 2015

Årets julkalender



Under årets julkalender valde jag att skruva till frågorna lite extra eftersom det tidigare år varit jättemånga som hade i princip alla rätt. I år tror jag att det blev lite svårare. Jag tyckte att det blev roligare att rätta era svar när det inte bara innebar att sätta check på alla rätta svar, vilket tidigare varit i princip varje fråga. Men samtidigt förstår jag att det också kan vara roligare att delta om man känner sig säker på fler frågor.

Skriv gärna en kommentar om vad ni tyckt om julkalendern nedan, det är jättekul att höra vad ni tycker har varit bra eller dåligt.

Som jag förklarat tidigare så finns det tre vinnare och dessa får välja varsin bok från julkalendern (det spelar ingen roll om de väljer samma).

Vinnarna kommer att avslöjas imorgon kl. 12.00!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar