lördag 1 november 2014

Läst i Oktober 2014


Oktober har inte bjudit på så jättemycket läsning men det är ju å andra sidan bättre än septembers pinsamma resultat på två böcker. Det är väldigt lite för att vara jag. Men nu i november kommer jag att sluta pendla till jobbet och jag hoppas att det kommer att innebära mer lästid!


  • Återkomsten, av Tamara McKinley
  • Vårlik, av Mons Kallentoft
  • Granne med döden, av Alex Marwood
  • Kräftor och kvällsdopp, av Lars Bill Lundholm

Antal böcker lästa: 4st
Skönlitteratur: 4st
Facklitteratur: -
Barn- och ungdomslitteratur: -
 
Pocket: 2st
Inbundna: 2st
Ljudbok: -
 
Omläsningar: -
     
Svenska: 4st
Engelska: -
Annat språk: -
  
Kvinnliga författare: 2st
Manliga författare: 2st
      
Lånat från biblioteket: -
 
Antal sidor lästa: 1 405 sidor
 
De två böcker jag tyckte bäst om var: Granne med döden och Återkomsten.
 

4 kommentarer:

  1. Granne med döden måste jag bara läsa!

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå haft två månader med sämre läsning men hoppas oxå på att det vänder i november!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland går det ju lite nedåt. Hoppas att både du och jag får lite mer lästid!

      Radera