söndag 31 augusti 2014

Slut på Sommarens läslista!


Japp, nu är det slut på Sommarens läslista och hur har det nu gått då?

Jag planerade att läsa dessa böcker:
1. Sommardöden, av Mons Kallentoft
2. Överenskommelser, av Simona Ahrnstedt
3. Blodssystrar, av Katerina Janouch
4. The Confession of Katherine Howard, av Suzannah Dunn
5. Rovfåglarnas tid, av Elisabet Nemert
6.  Greven av Monte Cristo, av Alexandre Dumas
7. Wolf hall, av Hilary Mantel
8. Skärgårdsdoktorn - Den första sommaren, av Lars Bill Lundholm
9. Kristin Lavransdotter, av Sigrid Undset
10. Känslan av död, av Elly Griffiths


Har läst:
Sommardöden, av Mons Kallentoft
Överenskommelser, av Simona Ahrnstedt
Blodssystrar, av Katerina Janouch

Rovfåglarnas tid, av Elisabet Nemert
Skärgårdsdoktorn - Den första sommaren, av Lars Bill Lundholm
Känslan av död, av Elly Griffiths
Greven av Monte Cristo, av Alexandre Dumas

Har inte läst:
The Confession of Katherine Howard, av Suzannah Dunn
Wolf hall, av Hilary Mantel

Kristin Lavransdotter, av Sigrid Undset



Så 7st böcker av 10. Det är helt okej. Jag håller dessutom på med Kristin Lavransdotter och Wolf hall så de borde jag hinna med snart också. Nu ska jag fortsätta planeringen för Höstens läslista som jag ska ha klar inom några dagar. Vad ska ni läsa i höst?

2 kommentarer:

  1. Vad tycker du om Wolf Hall? Det känns som att jag hållit på med den i evigheter fast den är bra, det går inte ihop riktigt tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte fastnat i den på ett sådant sätt att jag inte kan sluta läsa den, men jag gillar den ändå.

      Radera