torsdag 6 mars 2014

Vårens läslista!

 

Nu är det dags för vårens läslista och det känns underbart att planera för vad som ska läsas i vår, för det innebär ju att våren (nästan) är här! Längtar ända ut i tårna efter sol och små söta blommor i dikena. Medan blommorna växer fram och solen letar sig igenom mörkret har jag tänkt att läsa de här böckerna:

1. Beauty sleep, av Cameron Dokey
2. Överenskommelser, av Simona Ahrnstedt
3. Än finns det hopp, av Karin Wahlberg
4. The Confession of Katherine Howard, av Suzannah Dunn
5. Gryningstimmen, av Tamara McKinley
6. Nu, jävlar! av Heidi Linde
7. Wolf hall, av Hilary Mantel
8. Lång väg hem: en barnsoldats berättelse, av Ishmael Beah
9. Kristin Lavransdotter, av Sigrid Undset
10. Mitt nya jag, av Sophie Kinsella


Mycket är från Vinterns läslista där det var mycket jag inte hann med mitt i allt flyttkaos och allt med nytt jobb och så. Därför får de en ny chans nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar