onsdag 4 juni 2014

Slut på Vårens läslista!


Nu är Vårens läslista slut och det har väl gått sisådär men en del får flytta över till Sommarens läslista har jag tänkt mig. Jag håller på med Kristin Lavransdotter och Överenskommelser just nu, så de får hänga kvar. Totalt har jag i alla fall läst hälften, fem böcker av tio.

Har läst:
Beauty sleep, av Cameron Dokey
Än finns det hopp, av Karin Wahlberg
Gryningstimmen, av Tamara McKinley
Lång väg hem: en barnsoldats berättelse, av Ishmael Beah
Mitt nya jag, av Sophie Kinsella


Har inte läst:
Överenskommelser, av Simona Ahrnstedt
The Confession of Katherine Howard, av Suzannah Dunn
Nu, jävlar! av Heidi Linde
Wolf hall, av Hilary Mantel
Kristin Lavransdotter, av Sigrid Undset

2 kommentarer:

  1. Jag har inga särskilda läslistor jag följer, men maj blev ett riktigt bottennapp läsmässigt. hoppas verkligen juni blir bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan ju verkligen vara så olika, vissa månader är läslusten i botten eller så räcker inte tiden till, men andra månader hinner man med massa böcker. Hoppas att din juni innehåller fler böcker än maj :)

      Radera