onsdag 29 januari 2014

Så mycket jag missat!


Det är så otroligt mycket jag missat att skriva om de senaste månaderna! Jag har tänkt en massa gånger att "det här måste jag skriva om!" eller "det här får bli ett inlägg på bloggen". Men jag har verkligen inte haft tid. Det har känts som att jag har trampat vatten mitt ute i havet och att jag har blivit allt tröttare och tröttare och nätt och jämnt haft munnen ovanför vattenytan. Jag har varit så sjukt stressad. Vill faktiskt inte ens tänka på det, blir stel i axlarna bara av minnet av den känslan!

Nu börjar det i alla fall klinga av! Och då kommer alla de där sakerna jag tänkt på tillbaka! Bland annat:

- Catching fire
Jag har inte kommenterat den alls här på bloggen! Kort sagt: jag älskade den! Det får bli en ordentlig recension när den släpps på dvd och jag kan se den igen.

- Nyckeln
Åh, så spännande den var! Recension kommer!

- Shakespeares 2014
2014 är det jubileum för Shakespeare och jag älskar ju honom, vilket vissa av er kanske redan vet. Tänkte därför uppmärksamma honom lite under 2014 - inlägg kommer!

- Bröderna Grimms 2013
Utvärdering är på gång! Och lite tankar inför 2014 - är inte klar med dem ännu känner jag!

- Julklappsböcker
Missade totalt att rapportera om alla underbara böcker jag fick i julklapp! Även här kommer ett inlägg framöver.

- Ljudböcker
Nu när jag börjat pendla blir det mer ljudböcker och det ska såklart skrivas om eftersom att jag har en del funderingar kring detta.

- Torka aldrig tårar utan handskar
Såg för första gången hela serien strax efter jul. Mycket fin filmatisering måste jag säga, ska försöka få ner några tankar kring detta också.

Ja, det är säkert en massa mer men det var lite i alla fall. Och så har jag ju en del utmaningar som ligger och släpar, sådant ska tas tag i! Känner mig väldigt taggad inför läsåret 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar