torsdag 2 januari 2014

Läst i December 2013


December har verkligen varit en dålig läsmånad! Den sämsta på flera år tror jag! Men ja, julstress, allting med flytten, flyttstädning, sjukdomar och jag vet inte vad - det gjorde helt enkelt att det inte fanns någon tid att läsa alls! Jag ser i alla fall fram emot en bättre läsmånad i januari och kanske ett bättre läsår helt och hållet? Kommer en sammanställning över läsåret som gått här framöver!
  • När jag hör din röst, av Stephenie Meyer
  • Lyckliga gatan, av Liza Marklund
Antal böcker lästa: 2st
Skönlitteratur: 2st
Facklitteratur: -
Barn- och ungdomslitteratur: 1st

Pocket: -
Inbundna: 2st
E-bok: -
Omläsningar: 1st
  
Svenska: 2st
Engelska: -
Annat språk: -
 
Kvinnliga författare: 2st
Manliga författare: -
    
Köpt själv eller fått: 2st
Lånat på biblioteket/av vän: -

Antal sidor lästa:  861 sidor

De två böcker jag tyckte bäst om var: Haha, den här är ju bara pinsam att svara på nu! Men ja, de två bästa böckerna den här månaden var ju utan tvekan När jag hör din röst och Lyckliga gatan. Svårt att säga något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar