torsdag 28 november 2013

Julkänslor!


Ni glömmer väl inte tävlingen i julkalendern? På söndag drar vi igång och alla vinster och frågor börjar då presenteras. Och som sagt - ni kan svara på så många frågor ni vill! Om ni inte orkar ge svar varje dag så gör det ingenting, det är bara att hoppa över. Ni kan också svara på flera frågor samtidigt - bara ni svarar på rätt inlägg och innan den 27 december. Vinnarna presenteras på Nyårsafton!

Idag har jag tyvärr inte hunnit med så mycket läsning, har jobbat hela dagen. Det ska bli så roligt att äntligen få ta min socionomexamen i januari och förhoppningsvis kan jag fortsätta arbeta med samma sak i vår nya hemstad. Nu ska jag försöka blanda kurslitteratur med flyttstädande och packande inför flytten samtidigt som jag kommer i stämning inför julen med nedanstående låt. En av mina absoluta favoriter bland alla jullåtar. Det finns såklart vackrare, men det är något speciellt med den här.


Den är ju också med i den här fina filmen!


2 kommentarer:

  1. Vad roligt :D December kommer att bli en bra månad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer det säkerligen att bli! :) Längtar till allt roligt! :)

      Radera