fredag 6 september 2013

Skådespelare till Fifty shades of Grey!

Nu har det släppts vilka som kommer att spela Anastasia och Christian i Fifty shades of Grey. Jag vet inte om jag kommer att se filmen men det är ju onekligen intressant hur de ska lyckas undvika att filmen blir en porrfilm. Jag känner inte till Dakota Johnson men det skulle vara kul att se Charlie Hunnam i en annan roll än som Jax Teller i Sons of anarchy. Jag har lite svårt att se honom som den prydlige Christian men kan å andra sidan mycket väl tänka mig honom spela dominant. Gillar honom i Sons of anarchy så det skulle såklart vara roligt att se honom spela något annat också.


Charlie Hunnam
Dakota Johnson


2 kommentarer:

  1. Jag kommer absolut att se filmen! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar luta åt att också göra det faktiskt ;)

      Radera