måndag 9 mars 2015

Och såhär gick det med Vinterns läslista

Ja då var det dags för en ny läslista då. Men först ska jag i vanlig ordning utvärdera den nuvarande. Det har gått både si och så. Året började bra i januari vad gäller läsningen men sedan har det dalat i februari och det märks lite här.

Såhär har det hur som haver gått:


Jag har läst:
Folk av en främmande stam, av Louise Boije af Gennäs
På det fjärde ska det ske, av Kajsa Ingemarsson
Stalker, av Lars Kepler
A christmas carol, av Charles Dickens
Vattenänglar, av Mons Kallentoft
Strålande jul, struliga jul av Fiona Harper

Jag håller på att läsa:
Mary, av Lesley Pearse
Förintelsen inför rätta, av D.D. Guttenplan

Jag har inte läst:
Att falla med snön av Sarah Morgan

Coming home for christmas av Julia Williams
Totalt har jag alltså läst sex böcker av tio. Det är i alla fall över hälften. Jag har tänkt föra över Mary och Förintelsen inför rätta till Vårens läslista. Och de böcker jag tänkt läsa under våren kommer jag nog lägga ut imorgon.

Vad har ni tänkt läsa i vår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar