tisdag 29 november 2016

Är det någon där? Hallå?

Här har det inte varit mycket besök av mig på sistone. Det blir så när livet kommer emellan. Lite har jag nog tappat sugen för bloggen och befinner mig lite i ett gränsland där jag funderar på om jag ska ha kvar bloggen eller inte. Jag känner att jag skulle vilja vara med i något slags evenemang eller någon bokcirkel eller liknande med er andra bokbloggare för att få upp gnistan igen. Något som gör att det känns roligt. Någon som har några förslag?

Så länge kommer nog bloggen gå på sparlåga. Jag kommer skriva när jag har tid och lust. Lill-trollet tar upp det mesta av min vakna tid och det är ju också så det ska vara. Men tills vidare kommer jag att besöka bloggen emellanåt.

Det har kommit in sjukt många recex under den här perioden och jag tar tacksamt emot men vill flagga för att jag inte hinner recensera dessa i tid. Jag läser dem och kommer att recensera dem så småningom, men väljer ni att skicka recex till mig så kommer det ta en stund innan de recenseras.

Jag är chockad över att jag fortfarande har läsare som kikar in här varje dag trots att det ekat så tomt, jätteroligt att se! Jag ska försöka dyka upp här själv lite oftare än vad som varit nu.

Allt gott!

1 kommentar:

  1. Ibland måste man fokusera på annat, kom tillbaka till bloggen då du har tid och lust :)

    SvaraRadera