fredag 3 april 2015

Läst i Mars 2015


Mars har varit en bra läsmånad. Jag har hunnit med en blandning av pocket, inbundna och ljudböcker. Det blir mycket ljudböcker nu med Storytel. Jag vet inte hur länge jag ska fortsätta med det, för det kostar ju en hel del, men än så länge får det vara kvar.

  • Lev enklare: Idéer för en hållbar livsstil, av Giséla Linde
  • Bloggdrottningen, av Therese Loreskär
  • Ta makten över dina pengar, av Nina Jansdotter
  • Rövardotter, av Jackie Ferm och Ola Brising
  • Ett tunt blått streck, av Jenny Leeb
  • En enda natt, av Simona Ahrnstedt
  • Eva&Adam - Prins eller vanlig groda, av Måns Gahrton och Johan Unenge
  • Eva&Adam - Inte som en dans, av Måns Gahrton och Johan Unenge
  • Ske din vilja, av Anne Gracie
  • Eva&Adam - Rätt tjej och fel kille, av Måns Gahrton och Johan Unenge

Antal böcker lästa: 10st
Skönlitteratur: 7st
Facklitteratur: 3st
 
Pocket: 2st
Inbundna: 2st
Ljudbok: 6st
E-bok: -
 
Omläsningar: 3st
 
Svenska: 10st
Engelska: -
Annat språk: -
  
Kvinnliga författare: 7st
Manliga författare: 4st
      
Lånat från biblioteket: -
 
Antal sidor lästa: 2 838 sidor
 
De två böcker jag tyckte bäst om var: Lev enklare: Idéer för en hållbar livsstil och Ske din vilja.
 
Och med nyårslöftena ser det ut såhär efter att mars passerat:

2 kommentarer:

  1. Lev enklare verkar vara en intressant bok. Jag är övertygad om att vi måste sluta konsumera och jobba så mycket som vi gör idag..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är otroligt bra, så läsvärd!

      Radera