onsdag 15 april 2015

Halva tiden för Vårens läslista

Nu har halva tiden gått för Vårens läslista och såhär ser det ut hittills:


Har läst
Ett tunt blått streck, av Jenny Leeb
Bloggdrottningen, av Therese Loreskär
Ske din vilja, av Anne Gracie

Håller på att läsa
Vindsjälar av Mons Kallentoft
Mary, av Lesley Pearse
Förintelsen inför rätta, av D.D. Guttenplan

Har inte läst
Jerusalem av Selma Lagerlöf
Jane Seymour - Henry VIII's true love, av Elizabeth Norton
Den vita liljan, av Elisabet Nemert
The Confession of Katherine Howard, av Suzannah Dunn

Jag får nog lägga på ett kol om jag ska hinna med alla. Vi får se om det blir så. Men jag skulle helst vilja hinna med några fler än de tre jag redan läst i alla fall.


2 kommentarer:

  1. Du har blivit taggad borta hos mig. Om du har lust får du hemskt gärna göra den ^^

    http://bellasbok.blogg.se/2015/april/liebster-award.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt tänkt svara på den, trots att jag vet att det är väldigt sent :) Ska försöka hinna med den snart :) Tack för taggen! :)

      Radera