onsdag 28 november 2012

Slut på Höstens läslista!

Nu är det slut på Höstens läslista. Såhär gick det:

Har läst:
På spaning med Hedvig: Frihet, jämlihet och orakade ben, av Hedvig Ljungar
Badskumt, av Katarina Johansson
Odjuret, av Roslund och Hellström
Belle, av Lesley Pearse
Själlös, av Gail Carriger
Nya kontakter, av Sophie Kinsella
Innan jag somnar, av S J Watson
Skinn Skerping, hemskast av alla spöken i Småland, av Astrid Lindgren
Barnflickan av Hanna von Corswant
Du glömde säga hej då, av Sarah Dessen
Tre trappor upp med hiss, av Maria Gripe
Flickan under jorden, av Elly Griffiths

Har kvar:
Den långa flykten, av Richard Adams
En halv gul sol, av Chimamanda Ngozi Adichie
Alla själars natt, av Deborah Harkness
Den trettonde historien, av Diane Setterfield
PS - Jag älskar dig, av Cecelia Ahern
Charlotte Hassel, av Frida Skybäck
Den vita frun, av Frida Skybäck
Anna Karenina, av Lev Tolstoj

Har alltså läst 12 böcker av 20. Ett ganska dåligt resultat. Jag håller visserligen på med PS - Jag älskar dig, men det skulle ändå bara ha blivit 13 av 20. Jag får skylla på förkylningar och mycket c-uppsats.

4 kommentarer:

  1. Äsch då, bra jobbat ändå tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite mer än hälften i alla fall om man ska se det från den positiva sidan ;)

      Radera
  2. 12 böcker är fantastiskt bra jobbat!! Jag har läst 7 st i nov och jag är riktigt stolt över mig själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då slår du mig, jag har nog bara läst tre eller fyra tror jag, det har varit riktigt segt den här månaden för mig :)

      Radera