torsdag 12 juli 2018

Sista delen idag!

Idag är det den allra sista delen av säsong 2 av The Handmaid's Tale. Jag är så taggad!

Jag trodde efter tionde avsnittet att det var slut och det kändes väldigt snopet men jag hade accepterat det och ställt in mig på att nu kommer det en ny säsong nästa år eventuellt. Och så insåg jag förra veckan att det hade kommit ut fler avsnitt! Panik! Vad hade jag missat!? Enda fördelen var att då kunde jag se avsnitt 11 på onsdagen och så avsnitt 12 direkt efter på torsdagen, så det var ju bra i alla fall.

Är väldigt spänd på sista avsnittet nu och vart de kommer att lämna oss inför säsong 3. Hoppas på en flykt men kanske är det för mycket att hålla tummarna för. Någon som har en gissning?

Återkommer med tankar kring andra säsongen som jag hittills tycker har varit helt underbart rysligt bra.


The Handmaid's Tale



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar